Der har tirsdag den 17. september 2024 været afholdt valg til menighedsrådet (valgforsamling)
i Hundige-Kildebrønde Sogn, Eriksmindevej 20, 2670 Greve.

På valgforsamlingens kandidatliste er følgende 15 kandidater valgt for en 4-årig periode (2025-2028):

Hanne Rosendal Hummelshøj  .  Morten Remy Christiansen  .  Jette Keldorff  .  Ulla Iben Mortensen  .  Peder Edvard Skov Pedersen  .  Heidi Christiansen
Helle Wedel Munk  .  Inge Merete Steen  .  Bent-Jacob Wedel Munk  .  Jim Hansen Steen  .  Lene Dinesen  .  Lilly Anita Gjelstrup  .  Morten Rønne
Tina Elsvaag Højgaard Dandanell  .  Kim Rønne Dalsø

Samt følgende 4 kandidater valgt for en 4-årig periode (2025-2028) som stedfortræder:

Ingebritt van der Poel  .  Annette Bjørn Nielsen  .  Thomas Lennert Dahlmann  .  Rasmus Jørgen Kjeldsen

Der er mulighed for afstemningsvalg:

Hvis et medlem af menigheden ønsker at udløse et afstemningsvalg efter den nyligt afholdte valgforsamling, skal kandidatlisten indgives senest den 16. oktober 2024 til administrationschef Axel Rewitz, Eriksmindevej 20 2670 Greve eller på mail: 7195fortrolig@sogn.dk

Der skal vælges 15 medlemmer til menighedsrådet for en 4-årig periode. Hver kandidatliste skal underskrives af 15 stillere. De 15 kandidater, der er valgt til menighedsrådet på valgforsamlingen, udgør en kandidatliste. Formularen til kandidatliste findes på By-, Land- og Kirkeministeriets hjemmeside. www.blkm.dk. Evt. klage over valgbestyrelsen og valget skal indgives til biskoppen over Roskilde Stift senest den 26. november 2024.

Med venlig vilsen
Axel B. Rewitz